Post by Belial on Aug 14, 2015 21:49:07 GMT 1
Den lumske røde hingst forsvandt. Desværre forsvandt den ubehagelige og ikke på den gode måde ubehaglig følelse ikke med ham. Den magiske fremmede røde hingst var bestemt ikke hvad han troede han var og hadede ham allerede. Specielt for at lyve. Hvordan, eller mere hvorfor ville han tale usand?
Belial var sur! Meget. De små mandel formede øre lagde sig i nakken. Han var sur på den dumme hov skæg og med en hurtig og ivrig bevægelse forsøgte han at rykke det af- hvilket fik ham til at hvine overrasket da det gjorde ondt.
Han kunne ikke gøre det om. Han ville så gerne gøre det om. Belial ville ikke svigte sin broder. Det var jo aldrig det der var meningen.
"Jeg.. er.. ked... af... det."
Lød det med en stemme der langt fra lød lige så selvsikker eller hakkene som normalt. Den unge hingst var bedrøvet.
(Så kunne min fantasi ikke strække sig til mere)
Belial var sur! Meget. De små mandel formede øre lagde sig i nakken. Han var sur på den dumme hov skæg og med en hurtig og ivrig bevægelse forsøgte han at rykke det af- hvilket fik ham til at hvine overrasket da det gjorde ondt.
Han kunne ikke gøre det om. Han ville så gerne gøre det om. Belial ville ikke svigte sin broder. Det var jo aldrig det der var meningen.
"Jeg.. er.. ked... af... det."
Lød det med en stemme der langt fra lød lige så selvsikker eller hakkene som normalt. Den unge hingst var bedrøvet.
(Så kunne min fantasi ikke strække sig til mere)