|
Post by Deleted on Jan 25, 2012 20:30:22 GMT 1
Diego ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Opmærksomt slog Diego mulen lidt op, da han let kastede ivrigt med hovedet over hoppen pludselig ønskede at han skulle følge hende. Nysgerrigt og ivrigt trådte Diego frem i trav efter hoppen der snoede sig mellem træerne, de nøgne træer. Diego stoppede lidt op da hun gjorde. Han lyttede opmærksomt til hende, med ørene vippende nysgerrigt frem, mens øjne sprudlede gnistrende af liv.
”Ja.. Skoven er noget helt for sig selv. Især her på Chibale..” Lød Diegos drengede og unge stemme glædeligt, mens han trådte lidt frem ved hendes side, hvor han forsigtigt strakte mulen ud efter hendes hals, hvor han let pustede imod hendes pels kort, inden han trak hovedet til sig med et lidt kejtet og ungt smil; yderst uskyldigt!
”Men fortæl mig, Zumi.. Hvordan endte du her?” Spillede Diegos stemme ærligt og glædeligt imod hoppen, hvis øjne han søgte. Mens hans lagde hovedet en anelse nysgerrigt på skrå, med et afventende bredt smil.
|
|
|
|
Post by zumi on Jan 26, 2012 12:45:04 GMT 1
[glow=black,1,300]Zumi[/glow] Zumi, betraktede ham og lod ham undersøge hende, og da hun så det uskyldige blik han havde i øjene kunne hun ikke lade være med at smil stort. Hun slog let med halen og grublede lidt over hans spørgsmål da han spurgte hvordan hun var kommet her til.
"Det hele skete, så hurtig. Jeg havde forladt alt det trykke da jeg følte noget eller nogen kaldte på mig, og fordi jeg trænkte til nye eventyr jeg begav mig afsted blot som vinden havde fortalt mig og den viste mig vej, pludslig stødte jeg ind i et meget klart lys som opslugte mig så varmt og skarpt, at jeg følte mine øjne ville blive blinde for altid og da jeg åbnede dem igen var jeg lige pludslig i denne vidunderlige verden"
Hun kiggede på ham med de smukke blå øjne hvor på hun sagde.
"Hvad med dig, Diego?"...
|
|
|
|
Post by Deleted on Jan 26, 2012 15:57:24 GMT 1
Diego lyttede opmærksomt mens han kort begyndte at gruble. Det lød underligt med det lys dér? En svag brummen lød dæmpet fra Diegos hvide mule, dybt fra hans bringe hvor den kom fra. Diegos blik blev en smule fjernt for et kort sekund, inden han fokuserede og det nysgerrige og livlige blik ej var at tage fejl for mere.
”Det lyder helt.. Utroligt..” Var det eneste Diegos unge og ærlige stemme kunne præstere. Tankerne fløg diskret rundt i hovedet på ham, inden et lidt kejtet og bøvet smil kom til udtryk i det unge ansigtsudtryk Diego som altid bar. Han lo let for sig selv, drenget, en smule pinligt over den situation som havde bragt ham hertil.
”Tjaeh..” Startede Diego med et lidt smørret grin over den hvide mule, og et fantaserende drømmende glimtende blik i de mørke øjne.
”.. Jeg var på farten, efter at jeg og Dun vist var blevet lidt uenige.. Igen’. Dun, Falak og Aragon tog som sædvanlige, deres daglige jagt efter en af de unge hingste i flokken, og det var så min tur den dag..” Smålo Diegos unge stemme, lidt over den ironiske situation, som havde bragt ham hertil dette smukke og fabelagtige sted.
”Jagten endte på ”Dødsklippen”, hvor jeg mere eller mindre blev presset til at springe ud.. Jeg kan huske jeg lukkede øjnene, og at jeg faldt ret længe. Og da jeg så endelig tog mig mod til at åbne øjnene var jeg på faldende fod, på vej ned i en stor sø jeg aldrig havde set før dér? Hvor jeg så plaskede i, og ja.. Det var så min velkomst til den her verden.” Smilede Diego bredt og ærligt, med en drenget og afslappet tone omkring situationen. Diego var jo blot som alle andre unge hingste i den flok, som var blevet presset i døden, men Diego var blot blevet frelst?
|
|
|
|
Post by zumi on Jan 27, 2012 15:10:39 GMT 1
[glow=black,1,300]Zumi[/glow] Hun kunne se hvordan han meget opmærksomt lyttede til hvad hun havde at fortælle, og smilte blot da hun var færdig og han sagde det lød helt utroligt. Hun nikkede blot og kiggede på ham letter aften på at han ville fortælle om sin rejse til dette drømme land. Hun kiggede på ham da han begyndte at fortælle og rettede øren helt frem og de blå øjne rettede blidt mod ham. Hun små gispede da han sagde ordet 'dødsklippen' man kunne helt se frygten i hendes øjne. Men sagde intet hun lyttede atter på hvad han sagde men det løb hende allerede koldt ned af ryggen.
"Uhh, det er da godt der ikke skete mere med dig, andet end du ankom til dette dejlige sted"
Sagde hun med et oprigtigt smil om mulen og puffede blidt til den røde hingst hals...
|
|
|
|
Post by Deleted on Feb 1, 2012 18:56:03 GMT 1
Diegos fornøjede smil over den hvide mule forblev, det morede han den historie hver gang han tænkte den igennem. Tænk at en dag som skulle ha været hans sidste, skulle være den dag han nærmest blev født på ny? Diego smilede drenget og uskyldigt da Zumi udtrykte sig. Diego nikkede let kejtet mens hans drengede unge smil forblev.
”Det tør siges! Jeg er i hvert fald stadig i live.. Så vidt jeg ved.” Lo Diego med den unge og drengede stemme. Hans latter døsede hurtigt hen, og da Zumi da puffede til hans hals, smilede han let efter at have spidset de rødbrune øre let. Diegos øjne sprudlede af liv, som de havde gjort under hele deres møde. Let drillende, og drenget som Diego nu er, puffede Diego hurtigt drillende, men yderst forsigtigt og uskyldigt, uden nogle skumle bagtanker bag, tilbage over Zumis skulder.
”Men Zumi, har du så mødt nogen andre her i landet?” Sprugte Diegos unge og ærlige stemme nysgerrigt, for ej at komme ind på for meget om deres tidligere liv. Han kunne snildt forestille sig at der måske kunne komme en trist stemning?
|
|
|
|
Post by zumi on Feb 22, 2012 16:24:14 GMT 1
[glow=black,1,300]Zumi[/glow] Hun kunne ikke lade være med at smile over at se hvordan han nærmest blev født på ny. Hun slog roligt med halen og nikkede af de ord han sagde
"Det var da dejligt at du ikke er det"
Lo hun med den melodiske stemme og kiggede på ham med de himmel blå øjne. Da han puffede til hendes hals smile hun blot endnu engang og betraktede de unge hingst og smilte. Han var bestemt en livs nyder det kunne man mærke.
"Ja, nogle stykker. Hvad med dig" Hun betraktede ham atter og lod ikke blikket vige fra ham 1 sek....
|
|
|
|
Post by Deleted on Feb 25, 2012 21:01:10 GMT 1
Hoppens smil var indbydende og imødekommende, mens Diego selv smilte bredt og livligt over den hvide mule. Han lo kort, drenget og ungt da hun kom med den sidste kommentar af det emne, forend hun svarede på hans nytilkommende spørgsmål. Diego lyttede opmærksomt, mens hans øjne sprudlede livligt og energisk.
”Få, endnu.. Men jeg har heller ikke været her så længe.” Svarede Diegos unge og drengede stemme, yderst ærligt, mens hans smilede stort over mulen.
”Men Zumi, hvem har du truffet?” Spurgte Diego så yderst nysgerrigt, mens han lagde sit hoved kort, en lille anelse på skrå; så lidt at det næsten ikke blev bemærket, forhen at han alligevel puffede Zumi over den bløde hans hun besad, mens han så på hende med livlige og sprudlende øjne.
[OUT]
|
|
|