|
Post by Deleted on Feb 9, 2013 22:06:58 GMT 1
Roligt lader jeg min hale svinge omkring min bagpart, mens jeg lader mine store, mørke øjne hvile mod hende. Var det mit ønske at træde Djange over tæerne, så står jeg lige nu foran endnu en hoppe, der ville kunne få det til at ske, hvis blot jeg er grov nok. Men nu er det ikke sådan, det er. Jeg har jo ikke noget imod Djange - han har ikke gjort mig noget, og et eller andet sted har det vel været nok, det jeg gjorde mod hans datter, hvilket i øvrigt heller ikke var for at ramme Djange. Derfor har jeg skubbet den tanke fra mig for længst. Nok kan jeg godt finde på nogle mindre venlige ideer en gang imellem, men kærlighed, det piller jeg helst ikke ved. Jeg skal absolut ikke involveres i den slags.
,,Der kommer også flere og flere. Men hvorfor?”
Normalt plejer jeg egentligt ikke at bekymre mig ret meget om, hvad andre mener om noget som helst, men til tider kan det jo godt ske, at jeg godt gider at vise lidt interesse. Det er dog ikke sikkert, at man skal lægge ret meget i det, eftersom jeg sandelig ikke skal give udtryk for, at jeg bryder mig om nogen - jeg gider ikke venskaber. Men lige det her spørgsmål, det kunne jeg godt tænke mig, at vi snakkede lidt mere om. [/size][/color]
|
|