|
Post by Altaïr on Dec 20, 2012 21:07:43 GMT 1
Den skimlede hingst rankede sin ædle krop let op, alt imens han beskuede den brune, let hingstede hoppe, som stod ved hans side, lyttede til hans ord og lod ham berøre hende med sensitivitet, som han altid ønskede. Han smilede kort, men ganske charmerende vel, da hun begyndte at betænke hans ord og derefter kom frem med sit eget svar. Dog var hendes udlægning af drømmeverden ikke helt den samme som hans, men ej behøvede den heller at være. For netop forskelligheder gjorde et selskab interessant. Han brummede sagte, inden han gengældte hendes en smule vovede smil, med et ganske charmerende et; og det var ej fordi, at den skimlede hingst var typen der lagde an på alle og enhver, det var han langt fra, men det lå blot i hans natur at gøre således. Derpå gav han sig til at besvare den brune hoppe, med hans helt egne ord.
,,Melady, jeg har drømt meget, især i mine yngre år. Men, jeg ikke blot drømmer, jeg skaber drømme. Mine egne drømme, hvor jeg kan gøre hvad jeg vil, leve som jeg vil, og ikke mindst tage andre med ind i min drømmeverden.”
Afslørede den skimlede hingst, ganske åbent, inden han trak sig en anelse tilbage, for at beskue hendes reaktion på de ord, som han havde sagt. For mange kunne det godt virke utroligt abstrakt at han talte om en drømmeverden, som han selv kunne skabe og træde ind i, og grunden til at han netop fortalte hende det, var vel for at teste hendes sind. Mange havde ikke fantasien til at forstå sådan en abstrakt verden, og det var vigtigt for Altaïr at vide, hvor henne hans selskaber stod, i forhold til fantasien. Han sagde ellers ikke noget, men betragtede hende blot, med en lidt afventende; dog langt fra pressende mine. Han ville lade hoppen tænke i fred, således at han ej påvirkede hende - for kun hendes sind alene, var noget som han var interesseret i.
|
|
|
Post by shameless on Dec 26, 2012 20:25:17 GMT 1
Hans ord forlader den lysegrå mule. Vipper et øre frem da han snakker om selv at kunne skabe en drømme verden. Dette er anderledes for mig, de fleste tør ikke engang at lade sig føre hen i deres egne tanker. Men denne hingst kommer bag på mig.. Han siger tingende som han ser det og dette er en værdi som alle heste burde have - dog ville dette betyde at han ikke var speciel.. Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det. Ville ønske jeg lod mig selv leve som jeg ville og gøre som jeg ville. Men sådan har jeg ikke levet på denne eng før, gjorde det på min tidlige eng. Men har svært ved at slippe mine minder.
"Give andre ture i din verden? Dette ville være mig en ære, hvis jeg engang fik lov at prøve det
Min stemme er respektfuld og på ingen måde pressende da jeg ikke ønsker at trænge mig på. Men han ved nu at dette ville være mig en ære. Nævner ikke det med at han lever som han vil, da jeg ikke vil tage dette emne op før jeg har styr på mig selv i den diskussion.
|
|
|
Post by Altaïr on Jan 10, 2013 20:46:01 GMT 1
Altaïr betragtede med et lille smil den brune Shamless, der havde lyttet til hans ord. Det lod til, at hun havde fanget hvert og et af dem og nu bearbejdede dem i hendes sind. Dernæst lyder hendes stemme, ganske respektfuldt og den skimlede hingst rankede sig op og brummede bekræftende; han ’gav’ ture ind i sin verden, men kun hvis selskabet havde evnerne til det. Det var ikke alle og enhver der kunne træde ind i drømmenes verden ved siden af den skimlede. Der skulle træning og fantasi til. Han smilede let overfor Shame, inden han galant nikkede.
,,Måske med tiden melady. Men det er noget, der kræver træning, før man kan komme ind i drømmenes verden og det kræver et sind der er komplet frit og åbent”
Hun vidste det nu; og hvis hun stadigt ønskede engang at kunne træde ind i hans verden, så vidste hun hvad det ville kræve. Han puffede derefter til hendes hals, forsigtigt og kærtegnende, som var hun lavet af det reneste glas. Selvom hun lod til at tvivle på sig selv, eller måske ikke være tilfreds med sig selv, så synes Altaïr alligevel at hun havde gode egenskaber, og hun skulle da, ligesom alle andre hopper, mærke det at blive værdsat. Derpå begyndte han at danse om hende igen, i en større og større cirkel; først i skridtgang, dernæst trav. Han lagde op til at hun skulle danse med ham, således at han kunne betragte hendes bevægelser ordentligt - for de havde ikke bevæget sig meget, siden de tog plads i hinandens selskab.
|
|
|
Post by Altaïr on Apr 6, 2013 21:56:43 GMT 1
[Out]
|
|