|
Post by Deleted on Apr 10, 2013 20:12:15 GMT 1
Nu er min lange rejse endelig fuldført. Som jeg troede alt lysnede blev min verden stærkere og større. Den ene tanke efter den anden flyver igennem min tankegang. En ensomhed fryder mit hjerte, men er alligevel bange for fremtiden. Græsset er grønnere i denne mærkelige verden, himlen er større, regnen er stærkere, og mit hjerte brænder.. Ikke efter kærlighed men efter selskab. En trist stemme vrinsker let i mine ører, men det er nu ikke nyt. Mine tanker lander på min hemmelige fortid...
|
|
|
|
Post by Xenocrates on Apr 10, 2013 20:31:50 GMT 1
Xeno vandrede omkring på Chibale. Han vidste han snart måtte opsøge sin fader. Den unge hingst var vokset både i højde og bredde og han var efterhånden ikke så ranglet at se på mere. Han var stadig spinkel, men musklerne prydede den gyldne pels der gav blidt genspild i solen. Han løftede nu hovedet og spejdede ud over horisonten, inden han knejsede i nakken og skød brystkassen frem inden han lod et maskulint vrinsk runge ud over engen, inden han dansede frem i en let og spændstig trav.
|
|
|
|
Post by Deleted on Apr 20, 2013 9:32:01 GMT 1
Skov bunden stoppede bradt op. Jeg satte stille mine hove ud på den åbne mark. Vinden tog min gyldne man og svingede den smukt i solens stråler. De muskuløse veltrænede ben sætter sig skridt efter skridt fremad. Ved ikke hvad jeg søger. Pludslig rummer engen et vrinsk langt fremme. Min krop bliver anstændt og nervøs. Ørene vivler rundt som fugle en forårs morgen. Jeg samler min anstændte krop og går frem igen. Kigger dog godt rundt.
|
|
|
|
Post by Xenocrates on May 3, 2013 11:56:06 GMT 1
Xenon rettede sine mandelformede ører frem i det lyden af hovslag der pludselig stoppede fangede hans opmærksomhed. Han havde været i fuld gang med at reseache, men da han stadig havde problemer med at samle sig om sit mål havde han godt opfattet andre. De krystalblå øjne blev da opmærksomme på en gylden skabning der satte sine ben på engen og et smørret smil trak over hans mule. Inden han elegant dansede fremad og glemte for en stund alt om myrerne. Nu var der trods alt damer i farvandet. Han stoppede et par meter fra hoppen og vippede da ørerne fremad med et stort charmerende smil plantet på den mørke mule.
" Vær hilset den dame "
|
|
|
|
Post by Deleted on May 24, 2013 8:35:14 GMT 1
Hingsten længere fremme går imod Foxie. Denne hingst var yderst charmerende. Han stopper på respectfuldt afstand foran hende. Hun retter hendes rød gyldne mandelformede øre frem i en let bevægelse. Hun stopper op så de mødes i et blik. Fire blå øjne rettede imod hinandens. Hingstens ord er velovervejede og flot placeret i en let tone.
"God eftermiddag Herre"
Hendes tonelege er rolig og charmerende. Hun betragter let hingsten foran hende. Han er charmerende og smuk.
|
|
|
|
Post by Xenocrates on May 26, 2013 22:17:34 GMT 1
Xenon holdt en nobel og galant tone. Det var en sjældenhed fra den unge hingst, men det hele var trods alt en leg for ham i dette øjeblik. Han var da en charmetrold, når han besluttede sig for at være det og lige nu så skulle der skrues op, eller det var lige indtil den unge hingst besluttede sig for kådt at danse til siden med at par små rejehop, inden han igen står stille og bukker galant.
" Hvem der? "
Lyder det så mindre charmerende fra ham, men med et uimodståeligt smil på den mørke mule. Der var ingen tvivl om at Xenon morede sig ganske fortræffeligt.
|
|
|
|
Post by Deleted on May 27, 2013 11:28:47 GMT 1
Et varmt smil bredte sig ud over hendes rødgyldne mule. Han var yderst charmerende med en smule kækhed. En let brummen som grin kom fra den smukke hoppe. Hun tog smigrende et skridt frem imod hingstens "sejr dans" eller hvad nu det endelig var/ betød.
"Det er skam bare mig"[/i]
Hendes tonelege lå behageligt og sødt. Hendes stemme var voksen og hoppet. Hun er vokset op med et velovervejet sprog valg. Dette gør hende tydeligvis ældre end hun endelig er.
|
|
|
|
Post by Xenocrates on Jun 1, 2013 21:48:49 GMT 1
Kyah! Udbrød den unge hingst, inden han nu gav sig til at danse rundt om hoppen med overdrevne knæløft og vild energi. Han piskede ivrigt med halen og hoppede så kortvarigt på stedet med et hingsten fnys inden han så stoppede op med en skinger klukken. Hvem der? Hende? Mig? Kyah! Xenon havde alt for megen energi.
" Jeg ved ikke hvem mig er! "
Brummede han så med en mere maskulin stemme en ellers, inden han nærmede sig hoppen fuldstændigt og nappede prøvende til hende. Der var intet ondt i Xenons handling, men masser af energi. Det var der!
|
|
|
|
Post by Deleted on Jun 5, 2013 17:54:26 GMT 1
Hingstens handlinger virkede meget ungdommeligt, denne energi smittede meget. Det var lang tid siden hun havde set således en hingst med så meget livs energi. Han delte sine smil med de smukke omgivelser, det var som om selv træerne grinede. Hun smilede og kiggede sødt på hingsten der hoppede rundt om hende som et føl der legede med sin hale. Hun brummede kort og studerede hans krumspring. Han var helt tildeles fredelig.
"Mit navn er Foxie"
Hun kiggede på hingsten. Hans cream farvede pels udstrålede charme og livs energi. Hun slog hovedet op og ned imod hingsten som et venligt smil.
|
|
|
|
Post by Xenocrates on Aug 8, 2013 22:33:49 GMT 1
out
|
|
|