|
Post by Deleted on May 15, 2013 15:01:32 GMT 1
Reserveret til: Ahearn
Sommeren er for alvor ved at komme til Andromeda, og det passer mig egentlig fint nok. Der er større muligheder når sommeren er her, end når vinteren hærger. Mest af alt fordi sommeren bærer mere mad med sig, og dermed er det ikke længere en kamp at skulle finde føde. Der er rigeligt til os alle, og det gør også at jeg ikke risikerer at ramle ind i flere heste end højest nødvendigt. Egentlig er det sådan, at de fleste søger ud i de åbne områder, og er sociale med hinanden; men det er bare ikke tilfældet hos mig. Jeg holder mig som regel altid inde i træernes tætte områder, hvor jeg kan få lov til at være i fred og ro. Men i dag er dog lidt en undtagelse.
Jeg er nemlig søgt ned til havet, der ligger i udkanten af Chibale, lige som det gør på alle de andre øer. Jeg er søgt herned, pga. varmen, og derfor virker havet ganske tiltrækkende og forfriskende. Jeg har placeret mig i kanten af vandet, således at mine mørke koder bliver ramt af det kølige vand. Længere går jeg ikke ud, da det stadig er for koldt på denne årstid, at skulle bevæge sig rundt ude i vandet. Mine øre er vippet en anelse fremad, lyttende til havets brusen, men det varer dog ikke længe, før de igen lægger sig bagud imod min nakke. Jeg bryder mig ikke om selskaber, og derfor forbliver mine øre bagud nu, så fremmede ikke skulle få lysten til at komme til mig, og være i mit selskab. Min pels er blank og skinnende, og jeg er nok nem at genkende fra andre, netop fordi mine aftegn er så specielle i forhold til andres. Men dermed ved mange også, at jeg er Asira, og at jeg ikke ønsker selskab..
|
|