Post by Deleted on Jul 10, 2014 11:02:33 GMT 1
Fuyu no Kitsune
Brother of the Shadows
Brother of the Shadows
Mørket havde for længst tvunget lysets greb bort fra øen, og sænket alt i et dæmpet blåligt skær. Månen kæmpede med brede torednskyer, og luften ulmede af den elektricitet himlen til tider udsendte. Der var regn at smage, men ikke nogen at føle. Måske det først ville dukke op senere, måske det allerede havde passeret vulkan øen. Imod de flakkende lys, der til tider oplyste baggrunden, stod den hvide skyggehingst, hvis sjæl havde været den første til at blive forvredet af de mørke ord, den først til at blive forblændet af skyggenes magt. Han havde placeret sig ganske tæt ved fordybningen til hans, deres, herres fængsel, og her stod han og betragtede havets kamp med de stenede sider på øen, men ligeledes overvågede han det liv der færdedes på herrens ø, på deres ø, hans ø. Et sageligt smil lå på den tvefarvede mule, og snart blev den åbnet, og at lade hans mægtige stemme genlyde hen over øen. Der hvor den ej nåede frem, og selv der hvor hans blotte ord unne nå andre, gentog hvislende skygger dem, for at lade alt og alle vide deres leders ord - de ord den hvide skygge forbmidlede videre fra sit indre virvar af mørke.
"Mine kære søskende, natten bringer mange ting med sig, og således også denne besked. Var den i jeres hjerter, for den vil have betydning for jeres fremtidige færd. Skyggerne er talrige, men vi ej så talrige som dem, og således kan et ønske blot være at ændre denne ligevægt, så vores magt kan udvides over landet, over de andre øer. Derfor, mine brødre, mine søskende, spørger jeg jer, befaler jeg jer, at følge flere sjæle til denne ø, til vores herres favn. Hopper, hingste, føl, plage, alt af kød og blod vil blive modtaget, ændret eller ofret. Alle heste bragt hertil, vil bringe belønninger til jer med sig. Når mørkets magt udvides, gør vores ligeledes. Varetag da mine ord, og bær dem med jer på jeres vandring. Skyggerne skyer ikke nogen, bring alt med tilbage."
Hans stemme lød ganske smukt, klingende imellem de mange bjerg formninger. Han var vant til at opråbe større forsamlinger, men denne ø var ganskevist en tanda for stor, ligeledes befandt dem ham bragte beskeden, sig ikke nær ham. Et dæmpet fnys forlod hans mule, før en kort latter klingede tomt fra ham. Hans blod synes at brænde i årene, og begæret efter at se blod og ødelæggelse havde næsten overstrømmet ham i disse timer. Havde overstrømmet dem. Hvisken om sagelige bedrifter, og mangt og mange ideer, kom og gik fra deres tanker, og således havde han spurgt sine fæller om at bringe flere fremtidige søskende til dette bjerg, så kampen med lyset kunne komme endnu tættere på.
[/out]
Dette er en opgave til alle medlemmer af Aljun, både dem som bærer skyggernes velsignelse, og dem som ikke gør. Belønningen er individuel fra hest til hset, og vil skænkes af skyggerne. Hvis i har nogen spørgsmål - eller jeres heste har nogen spørgsmål, kan Fuyu, som altid, opsøges i Aljuns område.