Post by Ava on Dec 23, 2016 21:53:07 GMT 1
Ava kunne have gjort det af med den anden hoppe på stedet. Vreden var der. Arrigheden var der, og stemmerne bagerst i hovedet var der også. Dræb hende..... Dræb hende... Ørerne forblev klistret i nakken, men Ava blev stående på stedet. Hun havde ikke nogen pæne ting at sige, og derfor var det nok også bedst at holde sin mund. Hovedet blev tippet en smule på skrå mens hun stod der og betragtede Myth lide. Hun kunne fornemme en følelse af tilfredshed over det, og det gav lidt mere ro i kroppen - men fjernede ikke lysten til at gøre det af med hende.
"Hold dig fra hende. Du spurgte om jeg ville kunne tage min datters liv hvis hun lå på jorden og var ved at blive kvalt i sit eget blod. Jeg vil med glæde gøre det af med hende for at hun ikke skal lide. Men jeg kan ikke sige det samme om dig"
Det andet ville hun have gjort af venlighed, men hun følte ikke for at hjælpe Myth, der lige havde lydt som om hun truede Nymfen. Respektløst gav hun et fnys fra sig, og trådte forbi hoppen som var hun intet andet end en klat lugtende mudder, og fortsatte væk derfra i en rolig gang uden at se sig tilbage.
"Hold dig fra hende. Du spurgte om jeg ville kunne tage min datters liv hvis hun lå på jorden og var ved at blive kvalt i sit eget blod. Jeg vil med glæde gøre det af med hende for at hun ikke skal lide. Men jeg kan ikke sige det samme om dig"
Det andet ville hun have gjort af venlighed, men hun følte ikke for at hjælpe Myth, der lige havde lydt som om hun truede Nymfen. Respektløst gav hun et fnys fra sig, og trådte forbi hoppen som var hun intet andet end en klat lugtende mudder, og fortsatte væk derfra i en rolig gang uden at se sig tilbage.