|
Post by Illana on May 18, 2012 14:32:10 GMT 1
Illana, den gyldne, som bar det lysende smykke om halsen, der så fint glødede mellem de to sjæles bringer, havde sit hoved tæt ved halsen på den guldfarvede hingst, med de mørke ben, alt imens hans stemme fyldte luften imellem dem; Dom virkede til at være lettet vel, over de ord der var blevet udvekslet imellem dem og samtidig virkede det som om, at han følte sig tryg ved Illana, ligesom som hun var ved ham. Hans ord, der omtalte sjælene der var kommet hertil, fangede Illana’s interesse. At det kun var de stærke, der var kommet hertil, og egentlig var Illana enig, for det virkede som om, at alle havde haft en meget grænseoverskridende overgang hertil, hvor netop kun de stærke ville nå frem; men samtidig mente Illana, at alle ligeså var sårede individer, udvalgt til en ny start. Illana smilede let, ved hans afsluttende ord, omkring hendes færden med lyset; han troede på hende og det varmede hende. Hun puffede atter let til hans hals, efter at han havde nulret hende i manen og talt sine ord færdige, hvorefter hun begyndte at tale selv, lavt, men oprigtigt og fattet.
,,Ventus, jeg er meget beæret over, at du har den tiltro til mig, som du har. Jeg håber, at min opgave med dette lys vil blive fuldbåren på den måde, den skal. Og med hensyn til det, du sagde før; Jeg er enig. Jeg tror også på, at det kun er de stærke der når hertil, men samtidig også kun dem, der har fortjent en ny chance. Dem, der er kommet derud hvor de ikke længere kan hjælpe dem selv; som jeg var det, før jeg kom hertil og som jeg ved, andre. Så jeg tror på, at det er en blanding af, det som du sagde, de stærke, og dem, der har behov for hjælpen. Men det er en fascinerende tankegang, omkring hvorfor vi er her - og jeg tror aldrig vi kan nå til bunds i den”
Sagde den gyldne hoppe, med et lille smil, for at markere at hun ønskede at skifte emne. Hun gned kort hovedet imod hans velansatte hals, hvorefter hun trak det til sig igen; med blikket rettet imod ham.
,,Ventus, er der noget, som du ønsker at vide om mig?”
Spurgte Illana så, for at gøre det tydeligt, at hun gerne ville blotte hendes eksistens, for ham, hvis han ønskede at se og lærer. Men var der noget, som han ville vide omkring den gyldne hoppe, som han ikke allerede vidste i forvejen?
|
|
|
Post by Illana on Aug 8, 2012 20:42:19 GMT 1
[Afsluttet - Out]
|
|