|
Post by Deleted on May 6, 2012 18:09:20 GMT 1
Diego ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vinden slog hårdt imod Diegos bringe, som han stod der midt på den store åbne eng. Hans sorte lange, men lidt tynde man; virvlede veldt omkring ham, ret så uelegant og upraktisk for hans udsyn. Men Diego nød det, et drenget smil sad nærmest klistret over hans hvide mule, mens han stille lukkede sine øjne i. Atter slog han dem op, mens de sprudlende og energiske blikke så sig nysgerrigt omkring; havde han ikke hørt nogen? Eller spillede vindens lege ham bare et puds?
|
|
|
|
Post by cher on May 6, 2012 19:18:47 GMT 1
: ~ CHER ~ : Dream with my eyes open, sleep when i’m dead, love who my hearts chosen, conquer what lies ahead. Med fjerlette skridt gik hun gennem det halvlange græs, der beklædte hele den åbne eng. Den kolde vind hev og sled i hendes slanke krop, og fik hendes gyldne man til at bølge omkring hendes velformede hovede. Nysgerrigt flakkede hendes lodne ører rundt, da duften af en fremmed hest trængte ind i hendes næsebor. Straks hævede hun det feminine hovede lidt højere, da hun spejdede efter den fremmede. Nysgerrigheden skinnede fra hendes øjne, og hendes kropsholdning var frisk og velrejst, trods den hylende vind.
|
|
|
|
Post by Deleted on May 6, 2012 19:32:28 GMT 1
De sprudlende nysgerrige øjne så sig opmærksomt og en smule søgende omkring. Engen var stor, græsset efterhånden højt; og dér, i det fjerne mit i engens høje græs, stod en hest. Diego hejste hovedet opmærksomt, mens de røde øre vippede nysgerrigt og opmærksomt imod sjælen der endnu lignede mest af alt en gylden klat. Eller en 100 meter var hesten nok fra ham, skønt vindens vilde lege omkring ham og engen, lukkede for muligheden omkring at finde frem til om denne hest var en hoppe eller hingst. Dette holdte da ikke Diegos nysgerrighed hen, for straks var Diegos på spring, gennem det grønne græs, imod denne sjæl, som snart viste sig at være en hoppe; en gylden, ret så fin spinkelt hoppe, der i græsset. Kunne minde om Illana i farven, men så alligevel mørkere. Hoppens duft var ej genkendelig, en ny sjæl i dette land? Eller måske bare på hans færden. Det drengede smil var atter over Diegos hvide mule, som han nærmede sig i en rummelig og lidt ung og kåd trav.
|
|
|
|
Post by cher on May 6, 2012 19:50:31 GMT 1
: ~ CHER ~ : Dream with my eyes open, sleep when i’m dead, love who my hearts chosen, conquer what lies ahead. Straks skuede de fine, mørke øjne en skikkelse i det fjerne. Det var tydeligt at dette var en hingst, det fortalte hans bevægelser: Sikre, drengede, og uden den mindste tøven. Let vendte Cher fronten mod denne fremmede, hvorefter hun tog et par enkle, velplacerede skridt i hans retning. En lys, forsøgende brummen strømmede blødt ud fra hendes strube, og den kom så dybt indefra at det svagt fik hendes lysker til at vibrere. Hendes ene øre var vippet nysgerrigt fremad, det andet høfligt til siden. Hun ville nødigt virke frembrusende, og hun vidste jo heller endnu ikke hvad de tolererede her i landet. Let sænkede hun det velproportionerede hovede lidt ned, mens hun betragtede hingsten lidt i smug, nu da han næsten var henne ved hende. Igen lød en blid brummen fra hendes mule, som en høflig hilsen.
|
|
|
|
Post by Deleted on May 6, 2012 20:45:10 GMT 1
En lidt forsigtigt brummen hørte Diego, og en halv parade i hans rummelige trav blev foretaget. Han spidsede derpå også sine rode øre et ekstra gang, opmærksomt, mens hans øje sprudlede ungt, drenget og energisk. Næsten uvidende, som et ungt føl der endnu ikke kendte til det modsatte køn og dets spændinger. Trods duften af brunst let var at genkende i luften omkring hoppen. Diego stoppede pænt da en 10 meter fra hende, skønt det var tydeligt hvordan nysgerrigheden boblede i ham. Et dybt og respektfuldt hilsende nik blev indviet foran denne fine og spinkle hoppe, før hoppen atter mødte det sprudlende og energiske unge blik i Diego øjne. Hans øre vippede opmærksomt imod hende, mens et drenget og glad smil lå over Diego hvide mule. Det nærmest strålede ud af ham, hvor uvidden en karakter han er, så uskyldig og bare livsglad.
”Goddag.” Lød Diegos unge og drengede stemme så imødekommende, mens han trådte få skridt nærmere, med en lidt fremstrakt nysgerrig mule, imod hoppen.
|
|
|
|
Post by cher on May 7, 2012 16:54:12 GMT 1
: ~ CHER ~ : Dream with my eyes open, sleep when i’m dead, love who my hearts chosen, conquer what lies ahead.
: ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : Som et undersøgende rådyr strakte Cher den gyldne mule lidt frem i hingstens retning, for at indprente hans duft så han aldrig ville blive glemt. Nysgerrigheden skinnede fra hendes øjne, men på en meget vag og kontrolleret måde. Ikke som hans kåde fremstråling, men det fik hende alligevel til at smile let med øjnene. Det var næsten som om, at hans tydelige glæde for livet smittede over på alle omkring ham.
”Vær hilset.”
Hendes fløjlsbløde stemme lød næsten som var den ikke blevet brugt i århundreder. Helt lys, og lav, men alligevel hørelig. Ord var ikke hvad Cher var bedst til. En anelse prøvende rejste hun det ædle hovede en anelse højere, for derefter også at ranke den slanke krop lidt mere. Hun brændte, som altid, for at gøre et godt førstehåndsindtryk. Specielt når denne hingst jo var den første sjæl hun endnu var stødt på, her i dette fantastiske område.
[/center][/color][/size] : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ :
|
|
|
|
Post by Deleted on May 7, 2012 18:18:32 GMT 1
Hoppen så ud til at være interesseret og nysgerrig som Diego selv, men på en lidt mere behersket måde. Diego stod nu og da også pænt stille fra hende, og betragtede det smil hun nærmest sendte med de mørke øjne. Diegos smil var drenget, men ikke mindst synderligt uskyldigt og uvidende, som et hingsteføl, før det overhoved finder ud af at der kan være kemi mellem to køn. Hoppens fløjsbløde stemme lød nu. Diego spidsede ørene opmærksomt og kort blegnede hans smil, en smule betaget blev han. Hans hvide mule mimrede let, før Diego interesseret og nysgerrigt lagde hovedet en anelse på skrå. Han vippede let på de røde øre, opmærksomt imod hende, før han selv talte.
”Mit navn er Diego.” Præsenterede Diego sig med den unge og drengede stemme, uden tøven; for hun skulle føle sig velkommen, om hun nu var ny eller ej i dette land. Mens de unge øjne sprudlede energisk og ikke mindst venligt imod denne hoppe.
|
|
|
|
Post by cher on May 7, 2012 19:22:06 GMT 1
: ~ CHER ~ : Dream with my eyes open, sleep when i’m dead, love who my hearts chosen, conquer what lies ahead.
: ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : Opmærksomt tiltede hun let det velformede hovede på skrå, mens hun nysgerrigt lyttede til hans ord. Navnet, Diego, gemte hun bagerst i hjernen, hvor hun var sikker på aldrig nogensinde at glemme det. Sammen med hans duft og udseende var billedet af ham gemt dér forevigt. De varme, mørke øjne flakkede kort, hvorefter de igen landede i hans dybe, energiske blik.
"Rart at stifte bekendtskab med Dem, Diego."
Hendes lyse stemme skjulte intet, hun talte komplet ærligt og åbenhjertet, og hun mente hvert eneste ord hun sagde. Hun sørgede omhyggeligt for at udtale navnet med alle de nuancer det nu besad, ligesom hun altid gjorde med alle andre ord, for ikke at komme til at sige noget hun måske ville fortryde senere. Selvom det alligevel forekom, en gang imellem. [/center][/color][/size] "Mit navn er Cher."
Præsenterede Cher sig, med en blidhed og ro i stemmen, der kunne forundre de fleste. Der var noget over denne hingst, der smittede af på hende, og fik enhver muskel til at slappe af under hendes gyldne skind. Hans livsglade øjne strålede som solen selv, og gjorde det umuligt for Cher at se noget som helst truende ved ham. Så kunne det godt være, at det blot var hendes tendens til at naivitet der skjulte noget for hendes øjne, men hun valgte i de fleste situationer alligevel at stole på sin egen dømmekraft. Og denne var ingen undtagelse. [/center] : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ : ~ :
|
|
|
|
Post by Deleted on May 10, 2012 20:18:15 GMT 1
Diego spidsede lyttende de rode øre, med et par vip imod den gyldenfarvede hoppe. Hoppen virkede oprigtig, ærlig, men alligevel en smule pæn og tilbageholdende? Eller var det bare Diego. Hoppen var jo til syneladende glad for at træffe Diego, hvilket han også var med hende. Hans øjne sprudlede energisk og ungt, mens hans smil blot bredtes en smule mere glædesfuldt, over hendes navn. Diego nikkede nu pænt bukkende, dog ej nær så dybt som før da han først hilste.
”Jamen i lige måde Cher…” Startede Diegos unge og drengede stemme ærligt, mens han atter kort betragtede den gyldne hoppe foran sig.
”… Men sig mig Cher, har du været her længe? For jeg synes ikke jeg har set, hørt eller duftet dig før?” Fortsatte Diegos unge go drengede stemme yderst venligt og imødekommende, med den energiske og sprudlede energi der strålede fra hans øjne, mens det nysgerrige og yderst uvidende udtryk atter lå over ham.
|
|
|
|
Post by cher on Jul 10, 2012 15:31:58 GMT 1
x Cher x .. the naive, breathtaking stranger. Med de mandelformede ører fremme lyttede Cher intenst til hans ord. Ord var ikke noget hun havde brugt meget gennem de år hun havde betrådt planeten, så det tog hende altid lige nogle sekunder længere at forstå den fulde mening af hvad andre sagde.
”Det havde også undret mig hvis du havde bemærket mig her før. Jeg er ganske ny i dette område.”
Hun nikkede bekræftende mens hun talte, og gentog kort sætningen i sit hovede. Ja, intet dér hun ikke mente. Igen lod hun de mørke øjne møde hans sprudlende, næsten føllede blik. Den kølige brise der prydede området denne dag bølgede blidt gennem hendes man og hale, og gjorde kun hendes i forvejen elegante fremtræden endnu mere dragende at betragte.
”Men sig min nu, du indbydende men endnu fremmede Diego - sådan som du formulérer dig lyder det til, at du ikke er helt ny her i dette fantastiske område?”
Den måde han havde fortalt mig, at han aldrig før havde bemærket min stemme, min duft eller mit udseende, gjorde det næsten åbenlyst at han havde betrådt disse enge i talrigt flere dage end jeg. Dog ville jeg ikke bare dømme ham på hvad jeg selv troede, heller ville jeg høre hvad han selv sagde, da der var større chance for hans egne ords sandhed, end mine gæts.
|
|
|
|
Post by Deleted on Jul 19, 2012 11:03:16 GMT 1
Et fornøjet, bred tog drenget smil var med lethed at skue over Diego hvide mule, da hun Cher sådan konstaterede at hun var ny her. Let vippede de røde øre nysgerrigt imod hoppen, nysgerrigt inden hun atter talte med den feminine stemme hun nu besad. Diegos unge øjne sprudlede energisk, mens ørene atter vippede nysgerrigt og opmærksomt imod Cher.
Diego rødmede nu lidt, det brede hvide smil blev en smule forlegent, og i et lidt fjoget udtryk trak Diego hovedet skråt ind imod sig selv, med en svag og lidt drenget latter over hendes kompliment, som hun lagde ud med. Hans unge og energiske, glædesfyldte øjne gav mest af alt lidt det udtryk af ”Orh, lad være..”, mens hans øre let rødmende gled ud til siden.
”Nej, ny er jeg skam ikke. Jeg har været vidt omkring…” Var det eneste Diego kunne svare igen med et lidt drenget grin, stadig en anelse forlegent, mens den unge stemme lød. Uskyldig og glædesfuld som altid. Ikke en eneste snært af skummelhed eller understøttelse af noget som helst andet end ungt, drenget og uskyld var at finde hos Diego. Naiv og ung var hans sind bare, og ville nok altid være det.
|
|
|