|
Post by Deleted on Jul 30, 2012 23:41:00 GMT 1
Jeg har ærlig talt ikke nogen forventninger om, at hun besvarer mig. Jeg har heller ikke nogen intentioner om at tvinge hende til at tale, hvis hun ikke synes, at hun skal, men der må sandelig foregå noget anderledes i hendes hoved. Til gengæld vælger hun alligevel at åbne munden, da jeg spørger ind til hendes færd på vej væk. Hendes ord har jeg omvendt ikke ret meget at sige til, for jeg har ikke givet hende årsag til at stå og glo hele natten.
Mine ører lægges kraftigt mod nakken, da hun kort efter påbegynder en sælsom dans, der foregår i en cirkel rundt omkring mig. Ja, en cirkel, der så absolut er for tæt på mig. Jeg snapper advarende ud i luften, inden jeg træder et markant skridt sidelæns for at befri mig selv fra hendes bevægelsesmønster. Min hale slår omkring mig, kontrolleret, men de piskende lyde bevidner om, at hun ikke skal teste mig. Hun skal så absolut ikke for tæt på mig, for så er jeg færdig her. [/size][/color]
|
|
|
Post by Midnight Myth on Aug 1, 2012 19:55:09 GMT 1
Myth's ører lagdes i nakken og hun blottede tænderne af ham da han var så flabet at snappe efter hende. Hun kastede med hovedet og fnyste ganske hoppet. Hun vendte sig nu bort, men ikke helt med ryggen til inden hun sprang frem, væk fra denne mørke Seth og galoperede derpå bort. Hendes skridt fra lange og elegante og hun fortsatte sin midnatsdans. Hun havde hævet halen og vimsede nu så elegant afsted. Hun havde ej tænkt sig at stå og underholde en sur ost, der faktisk havde forstyrret hende. Hun var nu et mysterie ind i mellem. // OUT - Eftersom hun har skiftet udseende og er i fol
|
|