|
Post by shameless on Dec 10, 2012 21:28:13 GMT 1
Farten, spændingen og forventningen hobede sig op og hurtigt kom den brune hingst farende. Et smil falder kort i hans retning og da hans mule berører min kæbe, falder et drillende nap i hans retning. De våde blade der flyver rundt omkring og den våde græs der nærmest pjasker op - Det er umådelig dejligt at møde en hingst som ønsker at lege og som tør at vise sin legesyge side. Har endnu ikke opdaget vandet længere fremme og dette er nok godt da vandet ikke er min favorit ting lige for tiden..
Den kåde stemning og de mange tanker der forlader hovedet, får endelig lov til at koble alle tankerne fra og bare nyde det at være en ung hoppe. Mærker varmen sprede sig i den mørke krop. Dette er en ufattelig dejlig følelse at få noget energi brændt af, det er træls at gøre alene. Men det er umådelig lækkert og gøre i selvskab med denne hingst.. Diego.. Det navn skal jeg have husket da jeg nok har brug for at brænde noget energi af på et kommende tidspunkt. Bukker kådt og mærker følelsen af stresset der suser ud af kroppen. Springer nu drillende ind foran ham i håb om at han måske er nød til at stoppe lidt op.
|
|
|
Post by Deleted on Dec 11, 2012 12:41:21 GMT 1
Vinden piskede de to skikkelser lettere modstridende i ansigtet, mens begge skikkelser trodsede dette og fortsatte for fulde drøn over den fugtige jord på Andromedas efterårsdag. Hoppens smil, gav et lille genstød i Diego, mens han selv ej kunne holde et drenget og tilfredst smil tilbage over den hvide mule. I al hast, fortsatte de; mod vandet, uden nogen af dem egentlig vidste hvad de lavede, andet end at nyde livet!
Den kåde stemning blev til et bukkespring fra den unge mørke hoppe hvorefter et lettere drenget og ivrigt hvin undlod fra Diegos mule i en lige godt drenget og ung tone, før han selv kastede sig ud i et par bukkespring. Det brede smil var ikke at tage fejl af, mens han åndede hoppen hans sprudlende og livlige blik i hans mørke øjne.
Men hoppen fræsede nu nærmest tacklende ind foran Diego, så før Diego vidste af det fik han klodset bagbene i, og en glidende, samt næsten siddende bevægelse blev på tale, da han næsten stødte hårdt ind i den mørke hoppe. Diegos latter blev straks undsluppet, mens han fandt fodfæstet, og strakte mulen undersøgende imod hoppen, vel uvidende omkring hun var faldet også, eller blot havde stået sikkert ved hans side under den glidende tribut.
|
|
|
Post by shameless on Dec 11, 2012 16:25:01 GMT 1
Nyder at galoppere afsted men min plan om at få ham til at stoppe var nok ikke den smarteste da hen rammer mig og flyver ned i den fugtige jord. Får hurtigt rejst mig og ryster, men er godt dækket ind i mudder lige nu. Brumemr med et kort grin og mærker så hans undersøgende mule mod min pels. Brummer undskyldende og puffer blidt til hans mule. Smælder med halen og drejet hovedet lidt og ser vandet. Et sæt går i mig og bakker hurtigt nogen skridt. Mærker den brune kroppe stvne og ryste ldit. Slår kort med hovedet og skynder mig at se på ham og sende ham et blidt smil. Napper lidt til ham og går så længere ind på engen, væk fra vandet. Ønsker ikke at gå mod vandet - ved ikke om han nåede at opfange min frygt men der er da mulighed for at han så den. Tripper kort på stedet og min energi er tilbage. Ser kort på ham og brummer spørgende. Afventer hans svar om han stadig har lyst til at løbe lidt om kamp eller om han er kommet til skade - hvilket jeg slet ikke ønsker at han er.
|
|
|
Post by Deleted on Dec 12, 2012 12:27:41 GMT 1
Bump!; lød det, da Diegos øre gav et lille ryk, af reaktion på den lyd. Hoppen var faldet bag hans brasen. Dog fyldte det alligevel den kedelig grå efterårsdag med en latter fra Diegos hvide mule. Drenget og fornøjet lød hans latter mellem de to heste, da hun da puffede bekræftende til hans mule. Hun var vidst ikke kommet det vilde til? Hvilket også gjorde Diego mere rolig og fri over bare at undslippe sin glædelige latter.
Men hoppen reagerer nu underligt, vender rundt og tripper nærmest bag ham. Hans blik bliver eftertænksomt, en smule undrende, mens han skæver hendes borttrippen fra hendes før liggende position.
”Hva’ nu?” Mumler Diego med en lidt neddæmpet drenget latter, der munder ud i en overbærende tone, med et strejf af underen. Hun var da fjollet nu? Diego vendte sig om mor hende, med et lettere varmt og drenget smil, før hans hoved stille vred sig på skrå. Let vippede hans plyssede øre sig nysgerrigt imod hende, lidt spørgende, mens hans øjne blev meget venlige og varme.
”Hvad sker der?” Spurgte Diego så mere direkte, efter hendes egen spørgende brummen imod ham. Han smilte bredt og drenget, venligt og spørgende.
|
|
|
Post by shameless on Dec 15, 2012 21:08:13 GMT 1
Hans spørgsmål rammer først ikke lige mine plyssede ører. Da fokus er på vandet. Brumemr krot en smule uroligt inden jeg vender tilbage til hans spørgsmål. Trækker blidt på skuldrende og puffer mildt til ham. Smælder med halen og ser kort mod skoven igen og ser så blidt på ham.
"Vil du med en tur i skoven?" Lyder den blide stemme så roligt og vipper ørene kort frem og tilbage. Brummer så endnu engang og tripper lidt på stedet.. Træder kort hen mod skoven og ser kort på ham. Hans livlige energi er fantastisk - nyder at være sammen med ham da han virker til at være en hingst der kan få et smil på mine læber. ender blidt ørene i hans retning og smiler lidt. Vender så blikket ned af den mørke krop der nu er dækket fra top til tå i mudder og en blidt latter flyder nu fra den blidt mule og kører stille mulen over det og dette frembringer et nys. Lader så blikket falde på ham med en uskyldigt latter, da jeg springer frem mod ham med mudret mule først.
|
|
|
Post by Deleted on Dec 16, 2012 16:44:35 GMT 1
Hoppen udgjorde en række reaktioner, hvorved et af dem var et yderst blidt puf imod ham. Han så nysgerrigt imod hende, samt en anelse spørgende med de mørke øjne; mens han hurtigt opfangede at hun direkte veg fra vandet, for at tilbagevende til skoven og dets træer igen. Bekræftende nikker han en smule ivrigt og glædeligt, med et blik i de mørke øjne der yderst venligt og omsorgsfuldt stråler lidt af ’Jo da, hvis du gerne vil ha’ det?’. Mens en lettere gryntende lyd undkommer i hans nik.
”Mums!” Ler Diego varmt i en fin symfoni sammensat med hendes uskyldige latter, da hendes mudrede mule nu er i nærheden af ham. Drillende pruster Diego ud imod hendes mule, mens hans latter tager stille af, varmt. Før han trådte frem, en smule kådt og små spingende, med kurs mod skoven igen, mens hans blik i de mørke øjne endnu sprudler energisk. Klar på leg!
[OUT - Tænkte vi kunne starte et nyt, sådan i vintertiden? (:]
|
|
|
Post by shameless on Dec 19, 2012 21:55:53 GMT 1
Jo vi kan nemt starte på en ny.. Her eller i en helt ny tråd?
|
|